środa, 13 kwietnia 2016

Burgund, skóra i koronka.

Witam Was serdecznie!
Za oknami już prawdziwa wiosna! ;) Jako osoba, która zdecydowanie nie lubi zimna, jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu. W końcu po tak długiej przerwie mogłam wyciągnąć ramoneskę, która pasuje oczywiście do wszystkiego! Ja moją kupiłam na allegro za bezcen, bo miała niezbyt ładny kołnierz z białym miśkiem. Kilka cięć, kawałek eko skóry i ramoneska wygląda tak, jak sobie tego życzyłam :). Do tego biała bluzeczka z koronką, burgundowe rurki i jazzówki DIY






 




Kołnierz PRZED metamorfozą (zdjęcie zaczerpnięte z Internetu):


koronkowa bluzka - sh 
ramoneska - no name + DIY
spodnie - %HM + DIY ZWĘŻANIE SPODNI W 5 KROKACH
kapelusz - %HM
torebka - sh
jazzówki - %HM TUTORIAL

Pozdrawiam gorąco, M ;*

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki styl! Buty bym ci ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo się prezentujesz ;) Kapelusik to wisienka na torcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie ramoneska pasuję do wszystkiego,wczoraj miałam ją ubraną z bluza,a dziś Ty połączyłaś to z koszulą.. świetnie wyglądasz :) bardzo podoba mi się taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gustowny look, podoba mi się jak to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta przezroczysta torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo dobrze współgra z kolorytem twojej cery.
    hurtownia kwiatów sztucznych sklep internetowy

    OdpowiedzUsuń