poniedziałek, 14 stycznia 2013

My outfit today 14.01.12 / DIY skirt

Moja pierwsza spódnica szyta z koła. Tak się rozpędziłam z tymi baskinkami, że mając już elegancki wykrój (który notabene do uszycia takiej spódnicy wcale nie jest nam potrzebny!) postanowiłam uszyć także spódniczkę. Wybrałam lekką, ale bardziej sztywną czarną tkaninę i zabrałam się do szycia! Dziewczyny! Z maszyną pod ręką to nie więcej niż godzina roboty! ;) Tylko uprzedzam, że spódnica ze standardowego koła wychodzi ogromna! ;)

Co do wszechobecnego burgundu: już go chyba trochę za dużo w naszych stylizacjach. Mnie osobiście na zdjęciach już się nudzi, ale, ALE! kocham czerwony kolor i wszystkie jego odcienie, więc tak łatwo z niego nie zrezygnuję! Poza tym, sporo czekałam, aż czerwony stanie się kolorem nr1 w sezonie, więc będę to dumnie świętować, nawet jak już jego czar dla większości minie ;)

INNE WERSJE W MOIM WYKONANIU: 










RADA nr 1: 
Szyjąc taką spódnicę wcale nie potrzebujemy gotowego wykroju! Musimy znać tylko promień koła, którym będzie nasza talia (można obliczyć z prostego wzoru: Ob=2*pi*r). Mierzymy długość jaką chcemy uzyskać i rysujemy od razu na złożonej w ćwiartkę tkaninie. Zakładamy sznurek na kredkę i rysujemy piękne koło! ;)

Jeżeli chciałybyście pełny TUTORIAL  jak uszyć taką spódnicę dajcie znać w komentarzach, to coś dla Was wykombinuję! ;)


RADA nr 2: 
Dziewczyny idźcie na wyprzedaże! TERAZ jest chyba najtaniej ;)!
Ja oczywiście zwiększyłam mój asortyment butowy ;)



Bordowe koturny: New Look - 60zł (% 149zł)
Czerwone botki: H&M - 40zł (% 149zł?)
Czarne botki: Centro - 40zł (% 79zł)
Czarne szpilki: Centro - 24zł (% 79zł)

RADA nr 3: 
Dla mieszkanek Wrocławia: kupujcie na Świebodzkim! W moim dzisiejszym outficie mam stamtąd sweterek za 10zł, torbę za 30zł oraz bransoletkę za 10zł! Polecam gorąco! Można tam upolować fajne rzeczy za grosze ;)

31 komentarzy:

  1. Jejku jaka Ty jesteś przeurocza<3 Piękny zestaw, masz świetny styl!:))

    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica extra!!! Ślicznie sie układa.

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK !
    uwielbiam spódniczki z koła:)
    świetna stylizacja, a Ty w tym burgundzie wyglądasz zjawiskowo !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci się trafiło butów!!:D chyba muszę się przejść jak znajdę czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę warto ;) jest w czym wybierać!
      ja planuję jeszcze dłuższe chodzenie po sklepach, bo na razie wpadłam na szybko tylko do paru ;p

      Usuń
  5. Ale ja lubię to połączenie kolorów! Dawno go nie widziałam na blogach :)
    GRatuluję takich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę o tuttorial! Wlasnie kupilam sobie materiał i chcialabym uszyć taka kiecke z koła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok nie ma sprawy ;) Postaram się jutro coś wykombinować ;)

      Usuń
  7. Przepraszam, obiecuję, obiecuję i nic nie robię! Musicie mi wybaczyć, nie przewidziałam ogromu pracy, która przypadła mi na ten weekend i zbliżający się tydzień, zaliczenia, sesja, itd. Ale jak tylko uporządkuję wszystko na uczelni nadrobię zaległości!
    pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW you look aweosme ! love the skirt and the shoes!!! Maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaaa, pięknie wyglądasz, tak dostojnie i kobieco - może przez te włosy upięte lekko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniałaś mi prosty sposób jak wykreślać koło, no i te wyprzedaże mozna stracić głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z Ciebie zdolniacha! Ja mam dwie lewe ręce do szycia, więc taka spódnica jest poza moim zasięgiem. Pięknie wyglądasz, spódnica ładnie leży i świetnie podkreśla talię. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prosze o pełny tertorial spódnicy z koła

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko ile cudnych buciszy! :) To fakt teraz można kupić ich trochę i to w jakich cenach ;) ale ja zaczynam się powoli bać, że za chwilę będę potrzebowała oddzielnego pokoju na buty ;)
    A Twój bordowo-czarny strój - cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie sobie zrobiłaś tą spódnicę !
    Chyba sama się zabiorę za szycie ;)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty śliczna...dziękuję Ci za miły komentarz i myślę że Tobie to w każdym kolorze ładnie:)
    pozdrawiam
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz ! ;) Fajny bloog .

    Obs i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o tutorial tej spódnicyyy !!! :))
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry:)

    chciałabym serdecznie zaprosić Panią do odwiedzenia strony www.wyszperajmnie.pl . Stworzyłam ten portal z myślą o osobach kupujących odzież używaną - stąd dział Szperaj w - czyli wyszukiwarka właśnie takich sklepów( klienci mogą dodawać opinie i nie tylko). Ponadto jest tam przymierzalnia lumpeksiary i dział DIY gdzie można dodawać poradniki i reklamować swojego bloga za darmo. W tym również dziale. po prawej stronie, jest spisów blogów DIY -w tym również Pani.

    Kończąc chciałabym serdecznie jeszcze raz zaprosić Panią na portal wyszperajmnie.pl Korzystanie z niego jest całkowicie za darmo Byłabym wdzięczna , jeśli podzieliłaby się Pani w dowolny sposób moim dziełem - byłabym bardzo ,bardzo wdzięczna. Dopiero zaczynam a chciałabym stworzyć coś fajnego i bardzo chcę by mi się udało a początki niestety są trudne ale za to niezwykle motywujące

    Z niecierpliwością będę czekać na wiadomość zwrotną.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Monika Sadalska

    Administrator portalu www.wyszperajmnie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zaproszenie i umieszczenie mojego adresu w spisie blogów DIY! Na pewno będę Was odwiedzać! ;)

      Usuń
  19. Cieszę się , że spodobał się post, bardzo mi miło;)
    Tak jak piszesz futra są bardzo ciepłe, na mroźne zimy idealne...całe szczęście nieraz można tanio wyszukać jakiś okaz w lumpeksie;)
    Pozdrawiam, D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna spódniczka! to że sama szyjesz sobie rzeczy jest wielkim atutem ;) będę do Ciebie zaglądać ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Patrze i nie wierzę,że można mieć taki talent. Czekam na instrukcje jak zrobić kołnierzyk i bransoletki z puszczek :oi oczywiście na sekret twojej kreacji sylwestrowej dla której dałabym się zabić :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny blog,gratuluję pomysłowości i chęci tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz rewelacyjnie:)
    A spódniczka jest genialna!!!|
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. aaa zazdroszczę burgundowych bucików, no i talentu w przerabianiu ciuchów :) na żywo prezentujesz się jeszcze lepiej niż na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog i naprawdę cieszę się że na niego trafiłam, bo widzę że mamy podobne zainteresowania.;)
    Bosko wyglądasz.;)

    (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  26. O a właśnie się na Świebodzki wybieram... Ciekawe czy się jeszcze na coś załapię.. Musze wyczaić jakieś spodnie i biustonosze :/.. Butki też by się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna sukienka, też chce taką uczyć :) poproszę o wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://shallowemptylove-fashion.blogspot.com/2013/03/spodnica-z-koa-tutorial-diy.html

      proszę bardzo, to jest tak samo szyta spódnica, jak ta biała z tutorialu ;)

      Usuń