wtorek, 12 listopada 2013

Cała jestem w DIY


To już ostatnie dni, w których mogę pozwolić sobie na lżejsze okrycia, chociaż i tak już najbezpieczniej założyć zimową, puchową kurtkę i nie przejmować się dotykiem zimna. Jednak kiedy poranne słońce zagląda ciepło przez szybę, nie sposób pokusić się o coś bardziej wyszukanego, aniżeli długa, czarna kurtała. Parka, którą prezentuję nie jest zbyt wyszukana, jeżeli brać pod uwagę dzisiejsze ulice. Pełno na nich okryć khaki ze skórzanymi rękawami, ale ta ma dla mnie pewną wartość. Jest przerobioną starą kurtką zimową, która została już skazana na wygnanie na strych. Była dla mnie po prostu zbyt chłodna na zimę, a okres przejściowy między ciepłą jesienią a chłodną jesienią i zimą, w którym sprawdziłaby się idealnie, jest zbyt krótki, aby zaprzątać sobie nim głowę. Bardzo chciałam mieć jednak jesienną parkę, a ceny sklepowe były dla mnie zbyt wysokie.  Dlatego pod koniec wakacji stwierdziłam, że świetnie się nada na taki rodzaj okrycia. Koszt jej wytworzenia był minimalny, a efekt dorównuje tym sklepowym. Z materiału, który wykorzystałam na rękawy, została uszyta również spódniczka prezentowana na zdjęciach. Do tego czapka żula, którą mam od gimnazjum ulepszona przeze mnie o ćwieki oraz koszula z sh, która również przeszła mały recykling. Mam nadzieję, że Wam się podoba, bo zestaw składa się praktycznie ze wszystkiego, co zostało przeze mnie w jakiś sposób udoskonalone.

Pozdrawiam, M ;*















Kurtka przed metamorfozą:


kurtka - Bershka + DIY
spódnica - 100% hand-made CZERWONA WERSJA
koszula - sh + DIY
plecak - sh
czapka - no name + DIY
buty - allegro.pl

8 komentarzy:

  1. Wow! Wyglądasz świetnie! Z parką poradziłaś sobie bardzo dobrze, odświeżona wgląda ciekawiej i jest bardziej "a czasie" :) Spódniczka i koszula pasują do siebie - całość wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódniczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna spódnica, sama na taką poluję :)
    Pozdrawiam serdecznie
    zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Spódniczka boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przeróbki i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja podoba mi się najbardziej ze wszystkich! uwielbiam ten styl! A kurtka po przeróbce- totalny odlot- podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń