poniedziałek, 18 marca 2013

Legginsy DIY / Outfit of the day 17.03.13


TUTORIAL do legginsów w poprzednim poście ;)









legginsy - DIY TUTORIAL
bluzka - vintage + DIY
sweterek - Terranova + DIY
torebka - New Yorker %
buty - allegro.pl

Pozdrawiam Was gorąco!!!
P.S. Nawet nie wiecie ile radości sprawia mi poszerzające się grono obserwujących! To takie wspaniałe, że są ludzie, dla których ten blog jest w jakiś sposób ciekawy i interesujący i że chcecie tutaj wracać! To naprawdę daje motywację do działania! Jeżeli macie jakieś pomysły lub pytania dotyczące szycia/przerabiania ubrań to piszcie śmiało, a ja postaram się coś dla Was wykombinować.
Dziękuję, że jesteście! ;)

13 komentarzy:

  1. wszystko mi się podoba w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciebie nie ma z czego, ale ogólnie to mega wyszczuplają takie legginsy :) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz.;) piękna torebka.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz w tych legginsach!

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit ! ;)
    leginsy prezentują się pięknie. można powiedzieć, że na tle śniegu mocno wyszczuplają.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Leginsy prezentują się rewelacyjnie szczególnie w połączeniu z czerwonymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wyglądasz!;* pozdrawiam i Zapraszam do mnie!;* obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. buty masz rewelacyjne ja wybrałam kolor niebieski ale twój jest kapitalny

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż się zlewają ze śniegiem haha ;) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz prześlicznie, bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne leginsy :-) mi też się podoba motyw czarno-biały. Dopiero wczoraj pierwszy raz dotknęłam maszyny do szycia - stary łucznik. Szyłam cały dzień, al efek są :-). Umiem już ścieg prosty i zkzakowaty. Teraz będzie trzeba jakąs poszewke na poduszkę uszyć :-). Moze wkrótce kiedyś bede umialą uszyć takie coś :-). Zapraszam do mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń