sobota, 16 marca 2013

Pasiaste legginsy DIY Tutorial




Jak wspomniałam w poprzednik poście, jestem zachwycona biało-czarnym trendem. Dziś instrukcja jak w domowych warunkach wyczarować pasiaste legginsy, absolutny hit tego sezonu. Jest to bardzo proste i nie wymaga dużej ilości czasu. Wystarczy umieć wykonać najłatwiejszy ścieg prosty na maszynie. W kolejnym poście znajdzie się stylizacja, a teraz krok po kroku jak je wykonać:

POTRZEBUJEMY:
* 2 pary legginsów, białe i czarne, w tym samym rozmiarze (najlepiej żeby były o rozmiar większe niż nosicie, ponieważ trochę materiału odejdzie na szwy)
* szpilki, nożyczki i maszynę ;)



WYKONUJEMY:
1. Składamy legginsy na pół, równiutko i zabezpieczamy szpilkami.

2. Przecinamy je na pół, mniej więcej w połowie nogawki, dla ułatwienia można wcześniej sobie zaznaczyć gdzie mamy ciąć. Robimy to jednakowo z białymi i czarnymi getrami.

3. Zamieniamy nasze pocięte legginsy kolorystycznie i teraz już tylko wystarczy je zszyć.

4. WSKAZÓWKA: Jeżeli chcemy, żeby wszystko wyszło perfekcyjnie, używamy 2 kolorów nitek i w zależności od koloru materiału szyjemy nimi po odpowiedniej stronie.













I GOTOWE

21 komentarzy:

  1. extra,wydaje się proste...gratuluję talentu do szycia :)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, fajne :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale genialny pomysł!

    Pozdrawiam i zapraszam! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! żebym ja jeszcze szyć umiała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, szkoda , że tak nie potrafie :O


    zapraszam :) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałaś pomysł!! szczęka mi opadła,super!!!
    czekam na stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, chociaż mi bardziej podobają się takie w wąskie paski - tylko to już trzeba mieć po prostu biało-czarną tkaninę, bo żeby to zszywać... nawet z anielską cierpliwością chyba byłoby ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też marzyły się takie w cieniutkie paski, ale 30 zł w sieciówce to dla mnie za dużo za zwykłe getry... szukałam więc dzianiny, żeby je uszyć od podstaw, ale niestety cena za materiał była równie wygórowana... wtedy wpadłam na pomysł o połączeniu dwóch gotowych par legginsów i tak powstały te, które prezentuję. Jestem zadowolona, ponieważ getry w paski ma już każda blogerka, a moje są oryginalne!
      Pozdrawiam, M

      Usuń
  8. WOW :)
    Niesamowicie jesteś zdolna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to teraz muszę szukać białych i czarnych leginsów. A można wiedzieć, gdzie kupiłaś swoje? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje kupiłam w lumpeksie ;)
      ale można je kupić np. na allegro od jednego sprzedawcy, wtedy będziesz miała pewność, że rozmiarowo są identyczne, a także koszt przesyłki rozłoży się na dwa ;)

      Usuń
    2. na allegro są w różnych kolorach u jednego sprzedawcy, można zrobić czarno-różowe np :P
      a mam pytanie co do gumki, nie trzeba odpruwać i wszywać na nowo? dobrze się później rozciągają?

      Usuń
    3. jeżeli gumka jest wszyta na stałe (a jest praktycznie zawsze), a nie po prostu wciągnięta, to bez problemu można ją dowolnie ciąć i zszywać, nie trzeba pruć ;)

      Usuń
  10. Pomysł świetny :). Idealna wyszczuplacze na zbliżającą się mam n adzieję wielkimi krokami wiosnę.
    Pozdrawiam i zapraszam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
  11. o jezu jaka Ty jestes cudowna!!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog! Obserwuję! mega te leginsy:)
    zapraszam do siebie :)
    Jeśli Ci się spodoba- także zaobserwuj, będzie mi bardzo miło:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie no pomysł jest świetny!!!! Spróbuję go kiedyś na pewno;-)
    www.sandicious.blogspot.com Proponuję obserwację!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest naprawdę świetny! Na pewno kiedyś spróbuję stworzyć takie leginsy :)

    OdpowiedzUsuń