poniedziałek, 19 listopada 2012

Staroć nr1/ Burgund / DIY shoes


Na początek pokażę Wam trochę ‘staroci’. Mając 17 lat zaczęłam się tym wszystkim bawić w Internecie. Prezentowałam swoje stylizacje i pomysły na portalu stylistyka.pl, założyłam nawet bloga ;). Wszystko jednak po roku działalności umarło, nie miałam możliwości dalej publikować swoich zdjęć. Teraz do tego wracam, o wiele bardziej zdeterminowana! Zabawa w pokazywanie siebie umarła, jednak pasja rozwijała się z każdym dniem. Chcę pokazać rzeczy, z których jestem dumna i myślę, że warto się nimi pochwalić, a przede wszystkim, może to kogoś zainspiruje do stworzenia czegoś ciekawego.

Staroć nr1/ Burgund / DIY shoes
Mogłoby się wydawać, że tematem przewodnim owej stylizacji, będzie burgundowa (jakże modny w tym sezonie kolor!) sukienka. Mogłoby tak być i pewnie tak jest - na pierwszy rzut oka. Sukienka ta, a raczej powinnam napisać spódnica w roli sukienki, jest jednak tylko dodatkiem do prezentowanego przeze mnie głównego elementu mojego stroju, czyli BUTÓW.
Same w sobie nie są jakieś wybitnie ładne czy oryginalne... Buty jak buty. Wyróżnić je może jedynie to, iż w swoim jakże krótkim żywocie przeobrażały się aż 3 razy, począwszy od kozaków sięgających łydki do tego czym są teraz oraz moje nowe zapędy szewskie, które te zmiany wywołały. Krótko mówiąc, chciałabym się pochwalić własnoręcznie przerobionymi butkami. 
Kupiłam je za grosze w sh, przeleżały pół roku na dnie szafy, kiedy to natknięta głęboką weną wpadłam na pomysł zrobienia z nich takich oto gladiatorek. Trochę cięcia, trochę ćwieków i gotowe ;)!
Kocham buty i mam ich miliony par. Jestem strasznie oszczędną osobą i to jedyny element garderoby, na który wydaję oszczędności, ponieważ nie jestem w stanie sama ich sobie zrobić ;) Jednak, bywają wyjątki od reguły, a dla chcącego nic trudnego !!!







Tak jak wspomniałam, butki były kiedyś kozakami. Najpierw przeobraziły się w botki, a z cholewek uszyłam torebkę:



INNE PRZERÓBKI BUTÓW DIY:

opaska we włosach oraz bransoleta - paski z dzieciństwa (strych)
pas w talii - taty (strych)
sukienka - spódnica po lekkiej przeróbce (bazarek, koszt 10zł)
buty - DIY (sh) (koszt ok 15zł)
TOTAL COST: 25 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz